ایتا یک پلتفرم اجتماعی است که در ایران رواج یافته است. این برنامه به شکلی مشابه با اپ‌های اجتماعی بین‌المللی عمل می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد پست‌های کوتاه و متنی ارسال کنند و به طور خاص بر روی محتوای فارسی و نیازهای کاربران ایرانی تمرکز دارد. انتشار بنر تبلیغاتی کانال ایتا با توجه به استقبال جوانان از این پیام رسان داخلی مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است. اگر شما هم می‌خواهید با تبلیغ در ایتا به رونق کسب وکارتان کمک کنید، درادامه مقاله همراه ما باشید تا با بهترین بنرساز آنلاین فارسی آشنا شوید.

بنر تبلیغاتی کانال ایتا

در ایتا، کاربران می‌توانند پست‌های متنی، عکس، ویدئو، صدا و لینک‌های خارجی را به اشتراک بگذارند. همچنین، امکاناتی مانند پست‌های مخفی (که فقط برای دنبال کنندگان قابل مشاهده هستند)، نظردهی، ری‌توییت (که در ایتا با نام "بازنشر" شناخته می‌شود)، فهرست کاربران دنبال شده (فالوورها) و حالت شب (تم تیره) نیز در ایتا وجود دارد. علاوه بر این، ایتا به کاربران اجازه می‌دهد در گروه‌های مختلفی عضو شوند و در آن‌ها شرکت کنند. همچنین، امکان چت خصوصی با دیگر کاربران نیز در ایتا وجود دارد.
ازآنجاکه ایتا به طور انحصاری در ایران فعالیت می‌کند، برخی از ویژگی‌ها و سیاست‌های آن تحت تأثیر قوانین و مقررات کشور قرار می‌گیرد. شرکت توسعه‌دهنده ایتا اعلام می‌کند که این پلتفرم پیام‌رسان به منظور تأمین تمامی نیازهای کاربران ایرانی در یک برنامه گفتگویی طراحی شده است. در ایتا، شما به راحتی می‌توانید با دوستان خود گفت‌وگو کنید، فایل‌های خود را به اشتراک بگذارید، گروه‌ها و کانال‌ها را ایجاد کنید و از امکانات پیشرفته ایتا برای مدیریت و سفارشی‌سازی نرم‌افزار خود بهره ببرید. از ویژگی‌های برجسته ایتا می‌توان به ساخت کانال‌های درختی اشاره کرد.

امکانات کانال ایتا

کانال‌های درختی، نسل جدید کانال‌های پیام‌رسان هستند که امکانات پیشرفته‌ای مانند دسته‌بندی موضوعی مطالب، تعیین منو و زیر منو، ارسال زمان‌بندی شده یا دوره‌ای مطالب و حذف خودکار آن‌ها، ارسال متن‌های طولانی همراه با رسانه و دیگر قابلیت‌ها را فراهم می‌کنند.
همچنین، ایتا امکانات ربات‌های هوشمند را فراهم می‌کند. ربات‌های هوشمند امکان برقراری ارتباط گسترده و تعاملی با خدمات دهندگان مختلف را در یک بستر باز و قدرتمند فراهم می‌کنند. در ایتا، شما می‌توانید از دستیارهای هوشمند (ربات) و انواع رابط‌های برنامه‌نویسی کارآمد و متنوع (برای زبان‌های گوناگون) استفاده کنید و از امکانات تعاملی در ارائه انواع خدمات از جمله پیام‌رسانی و مالی (مانند کانال‌های رسمی شرکت‌ها و سازمان‌ها، کانال‌های فروش کالا و خدمات و غیره) بهره‌مند شوید.
همچنین، ایتا خدمات ویژه‌ای را برای سازمان‌ها و کسب و کارها فراهم می‌کند. این پلتفرم می‌تواند نیازهای شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ در زمینه دریافت و انتشار اطلاعات و اخبار را برآورده سازد. همچنین، ایتا می‌تواند به کانال‌های رسمی اشخاص حقیقی و حقوقی خدمات ویژه ارائه داده و از این روش، هزینه‌ها را کاهش داده و بهبود ارتباط سازمان‌ها با مراجعین را به ارمغان آورد.

 

بنر تبلیغاتی کانال ایتا

 

مزایای استفاده از بنر تبلیغاتی کانال ایتا

در این شبکه اجتماعی ایرانی، بازاریابی و فروش برای کسب و کارهای مختلف رواج یافته است. از مزایای کسب و کار و فروش در ایتا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    حضور بیش از 20 میلیون کاربر فعال در اپلیکیشن ایتا، که این به شما امکان دسترسی آسان و بدون محدودیت به مخاطبان را می‌دهد.
•    فضای بکر و قابلیت پیشرفت بسیار در این پلتفرم که به شما فرصتی برای رشد و توسعه کسب و کارتان ایجاد می‌کند.
•    رابط کاربری آسان و درصد رضایت بالای کاربران که به شما امکان برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و دیده شدن تبلیغاتتان را می‌دهد.
•    افزایش ترافیک ارگانیک در وب‌سایت‌ها و بالا رفتن سرعت رشد کسب و کار.
•    نیاز به سرمایه کم برای شروع کسب درآمد از ایتا.
در شبکه اجتماعی ایتا بسیاری از مخاطبان با هدفی مشخص عضو هستند و کمتر برای اظهارنظرهای شخصی و یا اجتماعی مانند توییتر در آن حضور دارند. این‌طور چالش‌های اجتماعی برای کسب و کارها کمتر و همچنین با مخاطبان هدفمندتری روبه رو خواهید بود. این‌طور می‌توان رو فروش هدف گذاری بهتری داشته باشید.

بنر تبلیغاتی کانال ایتا

با ایجاد کانال‌هایی با مضمون دریافت تبلیغات از کسب و کارهای دیگر، می‌توانید از طریق انتشار و اطلاع‌رسانی پست به درآمد قابل توجهی دست یابید. این ایده از جمله کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای درآمدزایی در ایتا است و مخاطبان زیادی به دنبال این نوع کانال‌های اطلاع‌رسانی هستند.
اگر محصولی تولید می‌کنید یا مسئولیت نمایندگی فروش محصولی را دارید، با قدرت ذهن خود وارد ایتا شده و محصول خود را به عرضه‌کننده‌های 20 میلیون کاربر ایرانی برسانید. ایتا به عنوان یکی از بی‌دغدغه‌ترین و بهترین پلتفرم‌های در دسترس برای همه اقشار در ایران شناخته می‌شود؛ بنابراین، اگر در زمینه آموزش خبره هستید، این فرصت برای شما مناسب است و می‌توانید از طریق برگزاری کلاس‌های آنلاین در ایتا به درآمدهای میلیونی دست یابید.

ویژگی های بنر تبلیغاتی کانال ایتا

در طراحی تبلیغات برای ایتا، به طراحی تبلیغات مناسب با فضا نوآوری شده نیاز دارید. شما باید از قالب‌های جدید و متناسب با کسب و کار خود استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از قالب‌های آماده و طراحی شده برای اینستاگرام نیز استفاده کنید. در ادامه، مطالبی درباره طراحی و ساخت پوستر تبلیغاتی برای این شبکه اجتماعی ایرانی برای شما آماده کرده‌ایم که عبارتند از:
•    در ابتدا، باید اندازه بنر تبلیغاتی را مشخص کنید. ایتا اندازه‌های مختلفی برای بنرهای تبلیغاتی پشتیبانی می‌کند، مانند 320x100 و 480x150 یا به این خاطر که در کانال‌های ایتا معمولاً از عکس‌های مربع استفاده می‌شود می‌توان همان فرایندی که برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام طی می‌کنید را انجام دهید می‌توانید از ابزارهای وب سایت گرافیکی دومینگو برای انتخاب اندازه مناسب بر اساس نیازهای تبلیغاتی خود استفاده کنید.
•    همین‌طور انتخاب تصاویر با کیفیت و جذابیت بالا، می‌تواند توجه کاربران را به تبلیغ شما جلب کند. تصاویر مرتبط با محصول یا خدمات شما را انتخاب کنید و آن‌ها را به طور جذاب در بنر قرار دهید.
•    استفاده از عنوانی قوی و جذاب می‌تواند توجه کاربران را به تبلیغات شما جلب کند. عنوان باید مختصر و جذاب باشد و به مخاطبان ایده‌ای از محتوای تبلیغ را بدهد.
•    در بنر تبلیغاتی، بهتر است مزیت‌ها و ویژگی‌های محصول یا خدمات خود را به شکل واضح و مختصر ارائه کنید. مشخص کنید که چرا کاربران به محصول شما نیاز دارند و یا خدمات شما چگونه می‌تواند نیازهای آن‌ها را برطرف کند.
•    در ساخت بنر تبلیغاتی، حتماً لوگو و نام برند خود را به وضوح نمایش دهید. این کمک می‌کند تا تبلیغ شما با شناخت برند شما مرتبط شود و اعتماد کاربران را به شما افزایش دهد.
•    همچنین استفاده از رنگ‌های زنده و جذاب در بنر تبلیغاتی شما، توجه مخاطبان را به طرح جلب می‌کند. انتخاب رنگ‌هایی که با برند شما هماهنگی داشته باشند و جذابیت تصویر را افزایش دهند، می‌تواند مؤثر باشد.
لازم به ذکر است که شما می‌توانید از قالب‌های آماده بنر ساز آنلاین دومینگو برای ساخت پوستر تبلیغاتی، پست و استوری اینستاگرام، کاتالوگ و بروشور و غیره استفاده کنید و یا یک طرح و محتوای بنر تبلیغاتی کانال ایتا را بر اساس نیازها و استراتژی تبلیغاتی خود شخصی‌سازی کنید. همچنین، برای طراحی حرفه‌ای برای یک برنامه اجتماعی ایرانی می‌توانید از ابزارهای طراحی گرافیکی آنلاین دومینگو بهره ببرید.

بنر تبلیغاتی کانال ایتا و نرم افزار دومینگو

نرم افزار گرافیکی دومینگو این امکان را به شما می‌دهد تا طراح کارهای گرافیکی خودتان، از جمله بنر تبلیغاتی کانال ایتا، باشید. 
دومینگو یک بستر طراحی آنلاین است که از طریق طرح‌ها و قالب‌های آماده، به شما امکان می‌دهد به سرعت طرح‌های گرافیکی و تبلیغاتی متنوعی مانند لوگو، بنر و استوری اینستاگرام، کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ، فلایر، پوستر، بنر و... را ایجاد کنید. با استفاده از ابزار آنلاین دومینگو، بدون نیاز به دانش طراحی گرافیک و بدون آشنایی با نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ، تنها با وارد کردن متن مورد نظر و در چند مرحله، می‌توانید طرح حرفه‌ای تبلیغاتی برای کسب و کار آنلاین خود ایجاد کنید.
اگر نیاز به سفارشی کردن طرح‌های پیشنهادی دومینگو دارید، می‌توانید با استفاده از ابزار ویرایش طرح در همین نرم افزار، بخش‌های مختلف طراحی را مانند رنگ، فونت، حاشیه، نشان تصویری و غیره را به سلیقه خود سفارشی کنید. در نهایت، می‌توانید فایل طراحی را به صورت SVG (وکتور)، PNG یا JPG دانلود کنید. با استفاده از ابزارهای طراحی و ویرایش حرفه‌ای، می‌توانید به راحتی طرح مورد نظر خود را ایجاد کنید و آن را در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و ایتا به اشتراک بگذارید.

بنر تبلیغاتی کانال ایتا

با استفاده از این ابزارها، می‌توانید در چند ثانیه طرح‌های خلاقانه برای بنرهای تبلیغاتی و پست‌های اجتماعی خود ایجاد کنید. دیگر نیازی به استفاده از ابزارهای پیچیده و تخصصی نیست، به سرعت و آسانی از خلق طرح‌های جذاب برای انتشار در هر پلتفرمی لذت ببرید. هزاران قالب آماده با موضوعاتی مختلف برای شما آماده شده است تا بتوانید به سادگی و سرعت از آنها برای ساخت تبلیغات خود استفاده کنید. همچنین با استفاده از تمپلیت‌های آماده دومینگو، می‌توانید در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید و به راحتی طرح‌های خود را ایجاد کنید.

مراحل طراحی بنر تبلیغاتی کانال ایتا در سایت دومینگو

•    اول از همه به‌صورت رایگان در سایت دومینگو ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود شوید تا از ابزار طراحی گرافیکی آنلاین آن بهره‌مند شوید. 
•    برای طراحی بنر تبلیغاتی کانال ایتا می‌توانید ابتدا نمونه‌ها و قالب‌های آماده در سایت را انتخاب کنید و یا بدون انتخاب قالب بنر خود را طراحی کنید.

بنر تبلیغاتی کانال ایتا

اگر می‌خواهید بنر تبلیغاتی ایتا را مربعی طراحی کنید روی گزینه پست اینستاگرام کلیک کنید تا قالب های آماده مرتبط را مشاهده کنید. اما اگر می‌خواهید سایز دیگری را به کار ببرید می‌توانید ابتدا یکی از قالب‌ها را انتخاب کنید و سپس با ابزار تغییر سایز، اندازه بنر را تغییر دهید:

بنر تبلیغاتی کانال ایتا

•    این‌طور که سایز مورد نظر را همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، تعیین کرده و بعد پس زمینه مناسب برای بنر خود انتخاب یا طراحی کنید. شما می‌توانید گزینه پست اینستاگرام را انتخاب کرده تا بتوانید با ابعاد مناسب برای کانال‌های ایتا بنر بسازید.
•    سپس تصاویر تبلیغاتی، اطلاعات محصول و خدمات خود و محتوا متنی را قرار دهید. همچنین در دومینگو موضوعات گوناگونی را برای انتخاب بهتر و متنوع در اختیار شما قرار گرفته شده‌اند. از جمله این موضوعات مناسب با کسب و کارهای شما در کانال ایتا می‌توان به فروش آنلاین، تبلیغات، آموزش آنلاین، شرکت‌ها، رستوران و تغذیه و لباس و پوشاک و... اشاره کرد.

بنر تبلیغاتی کانال ایتا

از مزیت‌های طراحی بنر تبلیغاتی کانال ایتا با سایت دومینگو می‌توان به ایرانی و فارسی بودن این بنر ساز آنلاین اشاره کرد. امکانات متنوع و حرفه‌ای رایگان و فارسی در اختیار شماست و می‌توانید با استفاده از بنر ساز آنلاین دومینگو، به سرعت و به راحتی تبلیغات متنوعی را برای پلتفرم‌های تبلیغاتی و رسانه‌های اجتماعی خود ایجاد کنید.
برخی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی بنر تبلیغاتی ایتا در دومینگو را به شما معرفی می‌کنیم:

ادیت عکس آنلاین

بنر تبلیغاتی کانال ایتا

ویرایش متن

بنر تبلیغاتی کانال ایتا

فونت های فارسی زیبا

بنر تبلیغاتی کانال ایتا

ابزار رسم

بنر تبلیغاتی کانال ایتا

گالری عکس استوک رایگان

بنر تبلیغاتی کانال ایتا

ابزار خطاطی

بنر تبلیغاتی کانال ایتا

اتیکت

بنر تبلیغاتی کانال ایتا

نتیجه گیری

همان‌طور که در این مقاله و در بررسی بنر تبلیغاتی کانال ایتا گفته شد؛ یکی از مزایای این ابزار طراحی بنر، عدم نیاز به دانش طراحی و کدنویسی است. همه افراد قادر خواهند بود قالب‌های آماده دومینگو را در عرض چند دقیقه ویرایش کنند و با افزودن فونت‌های آنلاین یا استفاده از ابزارهای این سایت بهترین بنرها را بسازند. 
همچنین طراحی بنرهای خلاقانه و حرفه‌ای با استفاده از سایت دومینگو به سرعت و با سهولت انجام می‌شود. 
دومینگو دسترسی به هزاران قالب آماده با انواع موضوعات و استایل‌ها را برای شما فراهم می‌کند. امکان ویرایش آنلاین بنرهای طراحی شده را نیز فراهم می‌کند. می‌توانید با استفاده از ابزار ویرایش، بخش‌های مختلف طرح را سفارشی کنید و رنگ‌ها، فونت‌ها، حاشیه‌ها و نشان‌های تصویری را تغییر دهید. این قابلیت‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا بنرها را به سلیقه و نیازهای خود تنظیم کرده و طرح‌های منحصر به فردی ایجاد کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین